28 januar 2009

Poppis kommer hjem igjen ..


På lørdag skal jeg og Einar reise ned for å hente Popcorn hjem igjen , de som kjøpte han av meg i Mai 08 , skulle ikke ha han lengre .. etter en del tenking synes jeg jo at det var synd om han skulle "bli borte" for meg , og bestemte meg da for at jeg kjøper han tilbake . Han har jo bodd hos meg nesten 6 år så jeg kjenner han ganske godt . Og han er en lettvinn og enkel hest å ha med å gjøre , både når det gjelder bruk og foring osv . Det eneste problemet er at jeg har jo ingen stallplass til han .. så han skal få lov å stå oppe på Hallingby hos Einar til jeg finner en plass her i bygda (nærmere bestemt hos ToneLise og Blesa ) og det var jo godt å vite at det ordner seg på sikt. Så gleder meg til å se klumpen igjen .. kommer med bilder og litt om det når vi drar nedover på lørdag :-)

Ingen kommentarer: