20 januar 2009

4 gromunger på rad :-)

Her er Jenny`s nye lekekamerat og jeg skal si dere at jeg gleder meg til å bo hos Britt i Oslo og bare være umulig , neida han er en ganske så sindig kar , han liker å rusle litt for seg selv inntil han kommer på at : hvor i videste allverden ble det av de andre :-)
Og så har vi den litt "fine" sørlandsfruen som gleder seg til å møte Asta på det blide Sørland,nærmere bestemt Kristiansand (så nyskjerrig som denne frøkna er .. vil hun gjerne ta en tur i dyreparken he he ) Og dessuten har jeg fortalt henne at hun er blit lovet turer i strandkanten ... og det gleder hun seg til




Så er det tid for å presentere "bolla Dino" han er fryktelig lat .. enten er det fordi han synes det er veldig tungt å løpe rundt eller så sparer han kalorier til han blir større ? Og jammen meg skal han flytte til Else Grete i Solbergelva , hvor han skal studere til hjelpepleier muligens , for denna gutten passer godt på hjemmet hvor han kan sitte og bare se pen ut :-)





Og sist men ikke minst : her er Bergensdama Dira , hun skulle helst ha stått først her også ;-) for det gjør hun hele tiden ellers .. hun skriker høyest ,løper fortest og forlanger kos NÅ .. og er ei skikkelig snelle med fart i , hun er den som først klatret over valpebingen .. Hun skal bo hos Linda i Bergen (og innimellom sloss med Jenny og han øverst her ) ? Og som den fine Bergensfruen hun har tenkt å bli , skal jeg love at det blir mye "solskinn" i huset med henne :-)
(eller månelyst.... he he )






Ingen kommentarer: