16 september 2008

Jeg rakk også en ridetur i dag på hottie






Var også ute på ridetur med mona og vardar i dag etter jobben , vi red på jordet og jeg skulle prøve litt "dresur" uten mål og mening i grunn he he , men jeg koser meg når jeg rir på hottie, hun er lettvin og be , og rask i steget og det synes jeg er moro . Jeg kan ikke all verden dresur men artig å kunne prøve litt i tilegg til turridning , Hottie synes det var moro også , hun "kokte" litt i hodet

men jeg føler hele tiden at jeg har kontroll og snill som hun er tror jeg ikke hun finner på noe sprell med meg . Selv om hun begynte å bli litt sliten av dresuren etter hver og ble en tanke sur, var hun like positiv etter noen sekunder .

Nå skal i grunn jeg ikke noe "sted" med hottie i dresur men vi morer oss på turen.

Liker hesten "min" (tone sin ) godt jeg . Sliten og fornøyd ble hun parkert og fikk litt epler og høy

og storkoser seg i utegangsboksen hos mona på verket se forøvrig monas blogg på




så jeg fikk tatt noen bilder og filmsnutter når vi var i farta , og det er ikke så mange bilder man som regel får av seg selv sånn , og flere kan det nok bli etter hvert :-)

Ingen kommentarer: