26 oktober 2008

Så måtte jeg jo ta en ridetur da..gledet meg lenge til det

Staselig dame, positiv og ivrig
Vi gjør oss klar til å ri litt


Åh så godt med en slurk melk, selv om muttern egentlig var opptatt med å rusle rundt på mariannes flotte hestested midt inne i skogen på Nakkerud , er så misunnelig på stedet hennes ;-)


Serena var litt klar for en skikkelig tur , men litt bekymret for Hero var hun jo , og det er jo ikke så rart , han er jo så liten enda, men Hero løp rundt mamma og spratt og hoppet , vrinsket og barsket seg til , så jeg prøvde litt rundt omkring på veien og litt i skogen rundt hos Marianne , for det er jo best å ikke dra for langt unna enda , siden han er så liten enda(rundt 5 uker )
Men begge storkoste seg og det blir nok ikke lenge til jeg drar ut igjen for å pusle litt mere m Serena , hun er ei kjempefin dame som jeg umiddelbart likte og følte meg trygg på






Ingen kommentarer: