31 august 2010

Har pusset opp litt her ..






















da har jeg pusset opp litt på bloggen . Og skal skrive litt mere framover












sommern er over og jeg har fått gjort litt på huset , og ellers har det ikke skjedd stort .

jeg hadde hest her i vår som jeg skulle kjøpe , men eieren bråombestemte seg så den ble levert tilbake umiddelbart. Stusselig å ikke ha en hest i grunn , og særlig på denne tiden av året .

men mulig det blir en annen etter hvert .
Nugatti vokser seg større og med min fantastiske klipp så ble hun plutselig en irsk setter gitt
ja ja det vokser vel ut igjen ;-)


legger ut noen bilder fra sommeren jeg så har jeg de her i allefall ,første bilde er meg på Raphael som jeg lånte en liten tur , fin han ja ;) ellers er det valper og taket over garasjen , så er vi kommet til sopptiden igjen ,hurra for det
















Ingen kommentarer: